Myspace Glitter Text

Wednesday, 11 January 2012

Tahun Baru.. 2012...

assalamualaikum..
dah lame tak jalan-jalan kat blog aQw nieyh.. rindu pulak rasenye.. sebenanye aQw cendirik tatau nak update pasai ape.. herwm.. btw , happy new year keyh kawan-kawan.. (da lambat kot rasenye),, korang.. nak tau x ?? aQw engatkan bile dah taon baru ni , aQw dapat tinggalkan semua masalah aQw , aQw dapat lupekan semua yang pernah jadi at taon lepaz.. tapi , masalah makin betimbun-timbun dalam hidup aQw.. sedihnye xtekate.. kawan yang selame ni aQw engat boleh diharap , rupenye macam sampah ! sory , bahase aQw kasar , tapi sumpah aQw takkan lupekan ape yang diorang buad kat aQw.. bile masalah datang , diorang lari.. aQw bukan nak ape-ape pon , aku cume nak diorang bagi nasihat , bagi pendapat.. tu je.. aQw memang xsangke yang diorang tuh materialistik !! xpe weyh.. hari ni hari ko.. esok bile korang susah , xpayah cari aQw pulak.. jujur aQw cakap , aQw lebih senang kawan dengan budax laki dpd pempuan.. tapi betul orang kate , xsemua laki boleh caye , boleh pakai.. bagi aQw la , laki ke , pempuan ke , semua same je.. ade kelebihan and kekurangan masing-masing.. memang orang lain nampak aku cam xde masalh coz aQw ni memang periang , ketawe 24 jam.. tapi dalam hati , TUHAN je yang tau..

Taon ni aQw nak hadapi SPM.. macam xpecaye je.. aQw xready lagi lah.. korang , aQw dapat tau aQw ade sakit.. tahap 2.. sakitnye , susah aQw nak cakap.. sekarang ni aQw cume nak sorang kawan yang boleh teman aQw bile-bile mase yang patut.. aQw xsanggup nak pendam perasaan ni sorang-sorang.. bile aQw tengok orang lain senang , aQw rase sedih sangat.. aQw selalu fikir xde sape kesah pasal aQw.. diorang kawan dengan aQw semate-mate nak tumpang kesenangan je.. bile aQw susah , xde sape pon yang tolong.. takpelah korang , aQw terima.. mungkin memang nasib aQw camni.. aQw harap bile aQw dah xde nanti , korang bawak-bawak lah betaubat , xpayah lah nak mengumpat , mencaci aQw lagi keyh.. aQw xbedendam ngan korang , tapi aQw akan engat ape yang korang buad kat aQw ni.. assalam... =(

No comments:

Post a Comment