Myspace Glitter Text

Friday, 11 November 2011

aku mintak maaf sayang..


RIZWAN HAKIM BIN RAZALI.. aQw masih sayang kat kau.. sumpah aQw cakap aQw masih xdapat lupekan kau sayang.. padahal dah 10 bulan kite putus,, aQw masih xdapat terima kenyataan yang kite dah xde ape2 lagi.. tapi aQw tau semua ni bukan kehendak kau sayang.. memang semua ni salah aQw.. aQw BODOH sebab buad kau macam tuh sayang.. aQw tau kau sayangkan aQw.. tapi mungkin kite memang xde jodoh.. tapi HATI aQw memang SAKED bila ingatkan balik ape yang aQw dah buad kat kau sayang.. sayang , aQw mintak maaf sebab dah buad kau jatuhkan air mate kau untuk PEREMPUAN cam aQw.. tapi sayang , ingat ye yang aQw tetap ade tuk dengar setiap masalah kau.. kau boleh cari aQw kalau kau nak luahkan segaleny.. tapi kau masih nak ke cari NUR SHAKIERA BTE JASMAN ni ?? sedangkan kau pernah cakap yang kau xsudi nak tengok muke aQw lg.. sayang , aQw betul2 mintak maaf.. aQw tak sanggup nak bermusuh dengan kau.. tolonglah sayang.. aQw rindukan kau..

 aQw doakan kau bahagia dengan kehidupan kau sekarang.. aQw xkan kacau hidup kau sebab aQw nak tengok kau hidup bahagia walaupun sebenanye hati aQw meraung nakkan kau semula.. kalau ikutkan hati , aQw sanggup buad ape2 je sampai kau jadi milik aQw balik.. jadi milik aQw sorang je.. tapi aQw xnak buad macam tuh sebab aQw tau , sayang xboleh dipakse.. semua tuh datang sendiri kan.. sayang , aQw harap kau dapat pengganti yang lebih baik dari perempuan yang bernama NUR SHAKIERA ni.. perempuan yang xreti menghargai KASIH SAYANG.. perempuan yang MUDAH CAIR dengan PUJUK RAYU lelaki lain.. maafkan aQw sayang..


SELAMAT TINGGAL SAYANG.. =(

Monday, 7 November 2011

saya benci awak !!

sejak first time kita jumpa , saya dah jatuh hati kat awak.. and sekarang kita dah mula berkawan.. dah banyak kali saya beritahu awak yang saya sayangkan awak , tapi kenapa awak buat saya macam ni.. saya tahu yang awak tahu saya sayangkan awak.. tapi bila awak buat saya macam ni , saya rasa saya sorang je yang sayangkan awak.. saya dah penat.. saya dah penat habizkan air mata untuk awak.. saya dah korbankan semuanya untuk awak.. tapi saya tak kisah semua tu.. sebab setiap saat antara saya dan awak akan tetap jadi kenangan manis dalam ingatan saya.. tapi saya kecewa awak buat saya macam ni.. saya benci awak !! saya benci awak buat saya sayang awak !! saya benci awak buat saya JATUH CINTA kat awak.. saya benci awak.. =(

Sunday, 6 November 2011

raye haji

fuhh !! dah macam ikan buntal dah perut aQw ni.. asyik makan je kejenye.. at uma atok aQw uat makan besar.. at uma aQw pown uat makan besar... cume uatnye malam.. malam tadi semua makanan aQw rase.. hahha.. pagi ni makan kek.. sempena befday anak buah aQw yang ke 22,, hahha.. dah tue dah ko dayah.. aQw bwu j 16 tau.. hehe , makcik lebeyh mude dari anak buah eak.. aneh2 je..anak buah aQw lagi sorang ni xsuda2 ambik gmbar je.. biase larh..  budax kecik la katekan..

ha... ni salah sorang anak buah aQw.. name die mimi.. die ataz aQw setahun.. lawa kan , lawa kan.. tengok lah makciknye.. (perasan pulokk).. hahha.. aptb.. cedupnye die makan.. tengok sebelah die tu.. ade lagi 1
pinggan.. tamak.. muahaha.. gurau2 je mimi.. jangan mara ye.. kalau lah ni facebook , dah lame aQw tag kau.. biar kau bace ape yang aku tulis... hahah..
ni kek dayah.. lawa kan.. lawa ker ?? hahha.. tuenye anak buah aQw.. hahah.. kek die ni pelik ckit aQw tengok.. so colourfull r.. dah macam ana lulu dah weyh.. hahha.. k la , nanti aQw upload pic banyak2 lagi keyh.. n bermulelah celotehku yang merepek meraban tuh.. hahah.. apelah aQw ni.. k bye2 frenz,,, daaa , muah3