Myspace Glitter Text

Wednesday, 7 December 2011

tolong saya

awak.. kenapa.. kenapa awak buat saya macam ni.. saya tak sanggup kehilangan awak.. hidup saya kosong tanpa awak.. tolong saya.. jangan buat saya terus-terusan rasa macam ni.. saya ada hati , ada perasaan.. saya tahu awak dah jumpa pengganti saya.. orang yang lebih baik dari saya.. saya nak tengok awak bahagia.. tapi saya tak boleh.. saya tak sanggup tengok awak dengan perempuan lain.. saya tak boleh hidup sorang-sorang tanpa awak.. tapi,, saya tak nak kacau hubungan awak.. saya tak tahu sama ada awak masih sayangkan saya lagi atau tak.. awak cakap awak akan cari saya lagi satu hari nanti.. tapi saya tak yakin apa yang awak cakap tu , awak akan tunaikan.. saya tak berharap , sebab saya tau satu hari nanti saya akan pergi.. pergi jauh dari awak.. dari semua orang.. pergi untuk selama-lamanya.. awak takkan dapat jumpa saya lagi.. cari saya lagi.. sebab tu saya nak awak ada di sisi saya sekarang.. saya nak habiskan masa-masa yang masih ada sekarang ni dengan awak.. nanti bila saya dah tak ada , buatlah apa pun yang awak suka.. saya tak nak awak menyesal.. saya nak awak jadi kenangan terindah saya sebelum saya pergi , tapi kenapa ni yang awak beri.. saya tau saya salah , saya silap sebab buat awak macam tu.. tapi awak tak kan faham.. saya buat semua tu sebab saya tak nak awak terlalu sayang pada saya walaupun sayang saya pada awak tak terkira.. saya tak nak awak terlalu sayang pada saya sebab saya nak awak cari pengganti bila saya dah tak ada nanti.. saya sayang awak sangat-sangat sebab saya tau saya tak kan sempat cari pengganti awak sebelum saya pergi.. tolong saya awak.. tolong jangan tinggalkan saya sekarang.. saya tak kuat tanpa awak.. macam mana saya nak lawan penyakit saya tanpa awak.. awaklah kekasih saya , awaklah kawan saya , awaklah musuh saya , awaklah ubat saya dan awaklah racun saya.. awaklah segalanya bagi saya.. selagi saya bernyawa , saya akan sentiasa ingat pada awak.. takkan pernah sedetik pun saya lupakan awak.. buat masa ni saya perlukan awak sebagai kawan untuk dengar masalah saya , sebagai tempat untuk saya luahkan perasaan saya , dan sebagai ubat untuk saya teruskan hidup saya , sebagai peransang untuk saya lawan penyakit saya.. awak , maafkan saya sebab saya akan tinggalkan awak satu hari nanti.. saya harap awak akan kembali pada saya sebelum saya pergi jauh dari kehidupan awak..

No comments:

Post a Comment