Myspace Glitter Text

Monday, 7 November 2011

saya benci awak !!

sejak first time kita jumpa , saya dah jatuh hati kat awak.. and sekarang kita dah mula berkawan.. dah banyak kali saya beritahu awak yang saya sayangkan awak , tapi kenapa awak buat saya macam ni.. saya tahu yang awak tahu saya sayangkan awak.. tapi bila awak buat saya macam ni , saya rasa saya sorang je yang sayangkan awak.. saya dah penat.. saya dah penat habizkan air mata untuk awak.. saya dah korbankan semuanya untuk awak.. tapi saya tak kisah semua tu.. sebab setiap saat antara saya dan awak akan tetap jadi kenangan manis dalam ingatan saya.. tapi saya kecewa awak buat saya macam ni.. saya benci awak !! saya benci awak buat saya sayang awak !! saya benci awak buat saya JATUH CINTA kat awak.. saya benci awak.. =(

No comments:

Post a Comment