Myspace Glitter Text

Sunday, 6 November 2011

raye haji

fuhh !! dah macam ikan buntal dah perut aQw ni.. asyik makan je kejenye.. at uma atok aQw uat makan besar.. at uma aQw pown uat makan besar... cume uatnye malam.. malam tadi semua makanan aQw rase.. hahha.. pagi ni makan kek.. sempena befday anak buah aQw yang ke 22,, hahha.. dah tue dah ko dayah.. aQw bwu j 16 tau.. hehe , makcik lebeyh mude dari anak buah eak.. aneh2 je..anak buah aQw lagi sorang ni xsuda2 ambik gmbar je.. biase larh..  budax kecik la katekan..

ha... ni salah sorang anak buah aQw.. name die mimi.. die ataz aQw setahun.. lawa kan , lawa kan.. tengok lah makciknye.. (perasan pulokk).. hahha.. aptb.. cedupnye die makan.. tengok sebelah die tu.. ade lagi 1
pinggan.. tamak.. muahaha.. gurau2 je mimi.. jangan mara ye.. kalau lah ni facebook , dah lame aQw tag kau.. biar kau bace ape yang aku tulis... hahah..
ni kek dayah.. lawa kan.. lawa ker ?? hahha.. tuenye anak buah aQw.. hahah.. kek die ni pelik ckit aQw tengok.. so colourfull r.. dah macam ana lulu dah weyh.. hahha.. k la , nanti aQw upload pic banyak2 lagi keyh.. n bermulelah celotehku yang merepek meraban tuh.. hahah.. apelah aQw ni.. k bye2 frenz,,, daaa , muah3

No comments:

Post a Comment