Myspace Glitter Text

Tuesday, 22 November 2011

pergilah kasih pergilah sayang...


saya ingat lagi saat-saat kita berbaik.. dulu awak jahat sangat ngan saya.. awak selalu ejek saya.. tapi , sejak awak dan saya jalan sama-sama ngan kengkawan , awak mula baik ngan saya.. awak mula rapat ngan saya.. ayat awak buat saya jatuh hati kat awak.. saya sayang awak sangat-sangat.. tak sanggup rasanya nak berjauhan ngan awak.. tapi kenapa sejak akhir-akhir ni awak berubah ? kita selalu gaduh.. masing-masing EGO.. tak nak minta maaf.. tapi sebab awak sayang saya , awak mengalah.. tapi saya tau , dalam hati awak , awak sedih sangat.. kenapa saya macam ni.. kita semakin jauh.. saya rindukan awak yang dulu.. mana awak menghilang.. dalam kegembiraan , saya menangis keseorangan.. saya rindu kat awak.. kenapa awak macam ni.. apa salah saya.. saya minta maaf.. saya tak sengaja..
    lepas 8 bulan 3 ari kita couple , sekarang kita dah ada apa-apa... sedihnya hati saya bila awak tinggalkan saya.. awak dah jumpa pengganti saya.. sedangkan saya ?? takde sapa ambil peduli.. sampai hati awak buat saya macam ni.. tapi saya tak pernah berdendam dengan awak.. tak pernah pun terlintas dalam hati saya nak benci awak.. sebab rasa sayang saya pada awak melebihi segalanya.. biarlah saya je yang tahu.. saya sentiasa doakan awak bahagia ngan pasangan baru awak.. saya harap dia boleh jaga awak lebih baik daripada saya jaga awak selama ni.. terima kasih MOHAMMAD AZWAN HAKIM sebab sudi sayang perempuan yang serba kekurangan  macam saya..

No comments:

Post a Comment