Myspace Glitter Text

Friday, 11 November 2011

aku mintak maaf sayang..


RIZWAN HAKIM BIN RAZALI.. aQw masih sayang kat kau.. sumpah aQw cakap aQw masih xdapat lupekan kau sayang.. padahal dah 10 bulan kite putus,, aQw masih xdapat terima kenyataan yang kite dah xde ape2 lagi.. tapi aQw tau semua ni bukan kehendak kau sayang.. memang semua ni salah aQw.. aQw BODOH sebab buad kau macam tuh sayang.. aQw tau kau sayangkan aQw.. tapi mungkin kite memang xde jodoh.. tapi HATI aQw memang SAKED bila ingatkan balik ape yang aQw dah buad kat kau sayang.. sayang , aQw mintak maaf sebab dah buad kau jatuhkan air mate kau untuk PEREMPUAN cam aQw.. tapi sayang , ingat ye yang aQw tetap ade tuk dengar setiap masalah kau.. kau boleh cari aQw kalau kau nak luahkan segaleny.. tapi kau masih nak ke cari NUR SHAKIERA BTE JASMAN ni ?? sedangkan kau pernah cakap yang kau xsudi nak tengok muke aQw lg.. sayang , aQw betul2 mintak maaf.. aQw tak sanggup nak bermusuh dengan kau.. tolonglah sayang.. aQw rindukan kau..

 aQw doakan kau bahagia dengan kehidupan kau sekarang.. aQw xkan kacau hidup kau sebab aQw nak tengok kau hidup bahagia walaupun sebenanye hati aQw meraung nakkan kau semula.. kalau ikutkan hati , aQw sanggup buad ape2 je sampai kau jadi milik aQw balik.. jadi milik aQw sorang je.. tapi aQw xnak buad macam tuh sebab aQw tau , sayang xboleh dipakse.. semua tuh datang sendiri kan.. sayang , aQw harap kau dapat pengganti yang lebih baik dari perempuan yang bernama NUR SHAKIERA ni.. perempuan yang xreti menghargai KASIH SAYANG.. perempuan yang MUDAH CAIR dengan PUJUK RAYU lelaki lain.. maafkan aQw sayang..


SELAMAT TINGGAL SAYANG.. =(

No comments:

Post a Comment