Myspace Glitter Text

Friday, 21 October 2011

balak baru..

aku jmpe balak baru !! hahah.. (gedik betul !!),, takdelah.. sebenanye aku dah lame kenal die.. tapi baru skarang aku sy0k kat die.. eish aku nieyh.. lau boleh sume laki aku nak.. ek'eh xde lah,, gurau je.. (padahal sebaliknye,,).. ciannye sayang aku.. nak kate sihat , tah la,, nak kate xsihat , leh bawak moto.. erwm,, cume die cepat penad je,, sayang.. miss u lah.. takde kredit.. boringnye.. time aku ade kredit xnak pulak diorang text.. tapi time aku xde kredit melulu serbu nak text ngan aku.. (perasan dah),, tapi memang betul pun.. muahaha.. apee pun xboleh.. nak qua.. nak jumpe kengkawan.. tapi cejuk lah.. naek bulu roma aku nak qua malam nieyh.. heish,, lain pulak cerite.. actually aku nak cerite pasal balak sorang nieyh.. cam yang aku cakap tadi , aku da lame kenal die.. tapi xtau lah kenape tetibe je aku leh sy0k kat die.. hei korang , sy0k je tau , bukan fall in l0ve keyh.. hati aku tetap lekat pade chot.. bukan gam uhu semate-mate tau,, balak nieyh name die sharil.. sedap kan ?? shakiera and sharil.. due2 sha.. hahah,, (da mule nak berangan).. sharil nieyh adik exbf aku sebenarnye.. hehe.. die baek.. sweet plak tuh.. muke xde lah encem mane,, yang paling penting die xsomb0ng ye.. tadi aku borak2 ngan membe2 die.. paz tuh korang nak tau x,, die mara.. hahah.. (jelez lah tu agaknye..) apeelah sharil nie.. ex2bf aku slame nie xpenah mara aku tau,, dak ni je yang bran mara aku.. (eish,, nak kene nieyh) heheh.. ape2 p0n aku tetap ingat chot sayang aku.. heheh (gatainye aku,,)
:: ~haha,, baru sedo ke diri sendirik ni gatal ?? ~ ::

No comments:

Post a Comment