Myspace Glitter Text

Wednesday, 8 February 2012

kau takkan pernah terganti

assalamualaikum..
herm... susahnya.. nak tau apa yang susah ?? susahnya kalau orang tu tak tau perasaan kita.. kita kat sini beria-ia rindukan dia , jaga perasaan dia , then dia kat sana tak kesah langsung pasal kita... bukan setakat tak kesah , tapi tak fikir langsung pun pasal diri kita.. saket hati tu memang ye lah... sedihnya jangan cakap.. tuhan je yang tau camane perasaan kita sekarang ni..

aku menangis kalau fikirkan pasal dia.. aku tak tau kenapa aku boleh sayang dia camni sekali.. dia takkan pernah terganti.. tu je yang aku tau.. bagi aku , diri aku hanya untuk dia.. walaupun hati dia takkan pernah jadi milik aku , tapi hati aku akan sentiasa jadi milik dia.. aku akan tunggu dia selama mana yang boleh.. selagi dia tak jadi milik sesiapa , selagi tulah aku akan setia tunggu dia..

maafkan aku sebab sayangkan kau.. walau apapun yang jadi , aku takkan pernah lupakan kau..

jiwang kan aku ni ?? hahah , tak kesahlah apa pun yang korang fikir pasal aku.. aku memang camni sejak azali pun.. yelah , korang bolehlah cakap ape-II pun sebab korang tak tau ape yang aku rasa.. cubalah benda ni jadi kat korang , naik giler korang dibuatnya.. ye , aku sedar aku bertepuk sebelah tangan.. tapi aku pun sedar setiap manusia diciptakan pasangan masing-II... so , tak salah kalau kita berusaha cari pasangan yang tercipta untuk kita kan ?? memanglah kalau jodoh tu tak kemana.. tapi , kalau dah sayang nak buat macam mana kan.. kalau aku ngan dia takde jodoh , so aku kenalah terima ngan hati terbuka.. kalau ada , amin , alhamdulillah.. sebab aku memang sayang yang teramat ngan dia tu..

korang , taon ni aku SPM.. so , doakan lah aku berjaya dengan cemerlang keyh.. amin... kepada semua member-II batch-95 same ngan aku , aku doakan korang berjaya keyh.. aku pun nak buktikan kat orang yang selama ni mengata aku yang bukan-II , aku ni boleh.. aku nak buat family aku bangga ngan keputusan yang aku dapat nanti.. ok lah , entry aku kali ni 2 dalam 1 , sebab aku bukan rajin sangat nak update blog ni.. lagi-II bila dah jadi SPM candidate ni.. huhu.. ape-II pun , enjoy your life.. sedih-II jugak , tapi ingat , kita masih ada orang lain yang boleh bahagiakan hidup kita.. jangan terlampau bergantung pada orang lain sampai kita hilang pedoman diri.. ingat ALLAH yang sentiasa menemani kita saat kita susah and senang..

aku tau aku bukan baik sangat nak nasihat orang , tapi sekurang-IInya aku bagi peringatan buat korang keyh ^^,.. sebab aku sayang korang.. aku sayang semua kawan-II aku.. btw , wish me good luck okeyh (!).. yes the best !!!!!

Wednesday, 11 January 2012

Tahun Baru.. 2012...

assalamualaikum..
dah lame tak jalan-jalan kat blog aQw nieyh.. rindu pulak rasenye.. sebenanye aQw cendirik tatau nak update pasai ape.. herwm.. btw , happy new year keyh kawan-kawan.. (da lambat kot rasenye),, korang.. nak tau x ?? aQw engatkan bile dah taon baru ni , aQw dapat tinggalkan semua masalah aQw , aQw dapat lupekan semua yang pernah jadi at taon lepaz.. tapi , masalah makin betimbun-timbun dalam hidup aQw.. sedihnye xtekate.. kawan yang selame ni aQw engat boleh diharap , rupenye macam sampah ! sory , bahase aQw kasar , tapi sumpah aQw takkan lupekan ape yang diorang buad kat aQw.. bile masalah datang , diorang lari.. aQw bukan nak ape-ape pon , aku cume nak diorang bagi nasihat , bagi pendapat.. tu je.. aQw memang xsangke yang diorang tuh materialistik !! xpe weyh.. hari ni hari ko.. esok bile korang susah , xpayah cari aQw pulak.. jujur aQw cakap , aQw lebih senang kawan dengan budax laki dpd pempuan.. tapi betul orang kate , xsemua laki boleh caye , boleh pakai.. bagi aQw la , laki ke , pempuan ke , semua same je.. ade kelebihan and kekurangan masing-masing.. memang orang lain nampak aku cam xde masalh coz aQw ni memang periang , ketawe 24 jam.. tapi dalam hati , TUHAN je yang tau..

Taon ni aQw nak hadapi SPM.. macam xpecaye je.. aQw xready lagi lah.. korang , aQw dapat tau aQw ade sakit.. tahap 2.. sakitnye , susah aQw nak cakap.. sekarang ni aQw cume nak sorang kawan yang boleh teman aQw bile-bile mase yang patut.. aQw xsanggup nak pendam perasaan ni sorang-sorang.. bile aQw tengok orang lain senang , aQw rase sedih sangat.. aQw selalu fikir xde sape kesah pasal aQw.. diorang kawan dengan aQw semate-mate nak tumpang kesenangan je.. bile aQw susah , xde sape pon yang tolong.. takpelah korang , aQw terima.. mungkin memang nasib aQw camni.. aQw harap bile aQw dah xde nanti , korang bawak-bawak lah betaubat , xpayah lah nak mengumpat , mencaci aQw lagi keyh.. aQw xbedendam ngan korang , tapi aQw akan engat ape yang korang buad kat aQw ni.. assalam... =(

Wednesday, 7 December 2011

tolong saya

awak.. kenapa.. kenapa awak buat saya macam ni.. saya tak sanggup kehilangan awak.. hidup saya kosong tanpa awak.. tolong saya.. jangan buat saya terus-terusan rasa macam ni.. saya ada hati , ada perasaan.. saya tahu awak dah jumpa pengganti saya.. orang yang lebih baik dari saya.. saya nak tengok awak bahagia.. tapi saya tak boleh.. saya tak sanggup tengok awak dengan perempuan lain.. saya tak boleh hidup sorang-sorang tanpa awak.. tapi,, saya tak nak kacau hubungan awak.. saya tak tahu sama ada awak masih sayangkan saya lagi atau tak.. awak cakap awak akan cari saya lagi satu hari nanti.. tapi saya tak yakin apa yang awak cakap tu , awak akan tunaikan.. saya tak berharap , sebab saya tau satu hari nanti saya akan pergi.. pergi jauh dari awak.. dari semua orang.. pergi untuk selama-lamanya.. awak takkan dapat jumpa saya lagi.. cari saya lagi.. sebab tu saya nak awak ada di sisi saya sekarang.. saya nak habiskan masa-masa yang masih ada sekarang ni dengan awak.. nanti bila saya dah tak ada , buatlah apa pun yang awak suka.. saya tak nak awak menyesal.. saya nak awak jadi kenangan terindah saya sebelum saya pergi , tapi kenapa ni yang awak beri.. saya tau saya salah , saya silap sebab buat awak macam tu.. tapi awak tak kan faham.. saya buat semua tu sebab saya tak nak awak terlalu sayang pada saya walaupun sayang saya pada awak tak terkira.. saya tak nak awak terlalu sayang pada saya sebab saya nak awak cari pengganti bila saya dah tak ada nanti.. saya sayang awak sangat-sangat sebab saya tau saya tak kan sempat cari pengganti awak sebelum saya pergi.. tolong saya awak.. tolong jangan tinggalkan saya sekarang.. saya tak kuat tanpa awak.. macam mana saya nak lawan penyakit saya tanpa awak.. awaklah kekasih saya , awaklah kawan saya , awaklah musuh saya , awaklah ubat saya dan awaklah racun saya.. awaklah segalanya bagi saya.. selagi saya bernyawa , saya akan sentiasa ingat pada awak.. takkan pernah sedetik pun saya lupakan awak.. buat masa ni saya perlukan awak sebagai kawan untuk dengar masalah saya , sebagai tempat untuk saya luahkan perasaan saya , dan sebagai ubat untuk saya teruskan hidup saya , sebagai peransang untuk saya lawan penyakit saya.. awak , maafkan saya sebab saya akan tinggalkan awak satu hari nanti.. saya harap awak akan kembali pada saya sebelum saya pergi jauh dari kehidupan awak..

Tuesday, 22 November 2011

pergilah kasih pergilah sayang...


saya ingat lagi saat-saat kita berbaik.. dulu awak jahat sangat ngan saya.. awak selalu ejek saya.. tapi , sejak awak dan saya jalan sama-sama ngan kengkawan , awak mula baik ngan saya.. awak mula rapat ngan saya.. ayat awak buat saya jatuh hati kat awak.. saya sayang awak sangat-sangat.. tak sanggup rasanya nak berjauhan ngan awak.. tapi kenapa sejak akhir-akhir ni awak berubah ? kita selalu gaduh.. masing-masing EGO.. tak nak minta maaf.. tapi sebab awak sayang saya , awak mengalah.. tapi saya tau , dalam hati awak , awak sedih sangat.. kenapa saya macam ni.. kita semakin jauh.. saya rindukan awak yang dulu.. mana awak menghilang.. dalam kegembiraan , saya menangis keseorangan.. saya rindu kat awak.. kenapa awak macam ni.. apa salah saya.. saya minta maaf.. saya tak sengaja..
    lepas 8 bulan 3 ari kita couple , sekarang kita dah ada apa-apa... sedihnya hati saya bila awak tinggalkan saya.. awak dah jumpa pengganti saya.. sedangkan saya ?? takde sapa ambil peduli.. sampai hati awak buat saya macam ni.. tapi saya tak pernah berdendam dengan awak.. tak pernah pun terlintas dalam hati saya nak benci awak.. sebab rasa sayang saya pada awak melebihi segalanya.. biarlah saya je yang tahu.. saya sentiasa doakan awak bahagia ngan pasangan baru awak.. saya harap dia boleh jaga awak lebih baik daripada saya jaga awak selama ni.. terima kasih MOHAMMAD AZWAN HAKIM sebab sudi sayang perempuan yang serba kekurangan  macam saya..

Friday, 11 November 2011

aku mintak maaf sayang..


RIZWAN HAKIM BIN RAZALI.. aQw masih sayang kat kau.. sumpah aQw cakap aQw masih xdapat lupekan kau sayang.. padahal dah 10 bulan kite putus,, aQw masih xdapat terima kenyataan yang kite dah xde ape2 lagi.. tapi aQw tau semua ni bukan kehendak kau sayang.. memang semua ni salah aQw.. aQw BODOH sebab buad kau macam tuh sayang.. aQw tau kau sayangkan aQw.. tapi mungkin kite memang xde jodoh.. tapi HATI aQw memang SAKED bila ingatkan balik ape yang aQw dah buad kat kau sayang.. sayang , aQw mintak maaf sebab dah buad kau jatuhkan air mate kau untuk PEREMPUAN cam aQw.. tapi sayang , ingat ye yang aQw tetap ade tuk dengar setiap masalah kau.. kau boleh cari aQw kalau kau nak luahkan segaleny.. tapi kau masih nak ke cari NUR SHAKIERA BTE JASMAN ni ?? sedangkan kau pernah cakap yang kau xsudi nak tengok muke aQw lg.. sayang , aQw betul2 mintak maaf.. aQw tak sanggup nak bermusuh dengan kau.. tolonglah sayang.. aQw rindukan kau..

 aQw doakan kau bahagia dengan kehidupan kau sekarang.. aQw xkan kacau hidup kau sebab aQw nak tengok kau hidup bahagia walaupun sebenanye hati aQw meraung nakkan kau semula.. kalau ikutkan hati , aQw sanggup buad ape2 je sampai kau jadi milik aQw balik.. jadi milik aQw sorang je.. tapi aQw xnak buad macam tuh sebab aQw tau , sayang xboleh dipakse.. semua tuh datang sendiri kan.. sayang , aQw harap kau dapat pengganti yang lebih baik dari perempuan yang bernama NUR SHAKIERA ni.. perempuan yang xreti menghargai KASIH SAYANG.. perempuan yang MUDAH CAIR dengan PUJUK RAYU lelaki lain.. maafkan aQw sayang..


SELAMAT TINGGAL SAYANG.. =(

Monday, 7 November 2011

saya benci awak !!

sejak first time kita jumpa , saya dah jatuh hati kat awak.. and sekarang kita dah mula berkawan.. dah banyak kali saya beritahu awak yang saya sayangkan awak , tapi kenapa awak buat saya macam ni.. saya tahu yang awak tahu saya sayangkan awak.. tapi bila awak buat saya macam ni , saya rasa saya sorang je yang sayangkan awak.. saya dah penat.. saya dah penat habizkan air mata untuk awak.. saya dah korbankan semuanya untuk awak.. tapi saya tak kisah semua tu.. sebab setiap saat antara saya dan awak akan tetap jadi kenangan manis dalam ingatan saya.. tapi saya kecewa awak buat saya macam ni.. saya benci awak !! saya benci awak buat saya sayang awak !! saya benci awak buat saya JATUH CINTA kat awak.. saya benci awak.. =(

Sunday, 6 November 2011

raye haji

fuhh !! dah macam ikan buntal dah perut aQw ni.. asyik makan je kejenye.. at uma atok aQw uat makan besar.. at uma aQw pown uat makan besar... cume uatnye malam.. malam tadi semua makanan aQw rase.. hahha.. pagi ni makan kek.. sempena befday anak buah aQw yang ke 22,, hahha.. dah tue dah ko dayah.. aQw bwu j 16 tau.. hehe , makcik lebeyh mude dari anak buah eak.. aneh2 je..anak buah aQw lagi sorang ni xsuda2 ambik gmbar je.. biase larh..  budax kecik la katekan..

ha... ni salah sorang anak buah aQw.. name die mimi.. die ataz aQw setahun.. lawa kan , lawa kan.. tengok lah makciknye.. (perasan pulokk).. hahha.. aptb.. cedupnye die makan.. tengok sebelah die tu.. ade lagi 1
pinggan.. tamak.. muahaha.. gurau2 je mimi.. jangan mara ye.. kalau lah ni facebook , dah lame aQw tag kau.. biar kau bace ape yang aku tulis... hahah..
ni kek dayah.. lawa kan.. lawa ker ?? hahha.. tuenye anak buah aQw.. hahah.. kek die ni pelik ckit aQw tengok.. so colourfull r.. dah macam ana lulu dah weyh.. hahha.. k la , nanti aQw upload pic banyak2 lagi keyh.. n bermulelah celotehku yang merepek meraban tuh.. hahah.. apelah aQw ni.. k bye2 frenz,,, daaa , muah3